KEADILANbp

Keadilan Untuk Semua

Foto Saya
Nama:

'KEADILANbp' ialah blog Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Batu Pahat. Cabang adalah badan tertinggi dan pentadbir Parti dalam satu-satu kawasan pilihanraya Parlimen. Kami mengalu-alukan sumbangan, pandangan atau teguran yang membina. Emel: keadilanbp@gmail.com

Isnin, Oktober 20, 2008

Majlis Bersama Timbalan Presiden


Lewat petang semalam, Timbalan Presiden Dr. Syed Husin Ali telah menyampaikan satu ceramah ringkas kepada lebihkurang 30 ahli keADILan Bahagian Batu Pahat di pejabat parti.

Kami mengucapkan ribuan terimakasih kepada beliau kerana sudi menerima 'undangan' tersebut walaupun dia keletihan dan terpaksa bekejar pulang ke Kuala Lumpur untuk menghadiri urusan lain.

Sebelum itu, Sdr. Syed telah menghabiskan masanya dari pagi hingga petang bersama-sama lebih 100 orang ahli keADILan negeri Johor yang menyertai Seminar Harapan Baru Untuk Malaysia (SEHARUM)2008 kelolaan Sekretariat Konvensyen dan Seminar (SKS) PKR.

Selain daripada membentangkan kertaskerja bertajuk '5 Janji keADILan', beliau juga telah mengadakan pertemuan dengan Ketua-Ketua Bahagian yang menghadiri seminar tersebut.

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama