KEADILANbp

Keadilan Untuk Semua

Foto Saya
Nama:

'KEADILANbp' ialah blog Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Batu Pahat. Cabang adalah badan tertinggi dan pentadbir Parti dalam satu-satu kawasan pilihanraya Parlimen. Kami mengalu-alukan sumbangan, pandangan atau teguran yang membina. Emel: keadilanbp@gmail.com

Isnin, November 24, 2008

Majlis AMK Batu Pahat



Satu majlis penerangan dan penyusunan semula ahli Jawatankuasa AMK Bahagian Batu Pahat telah diadakan pada malam Ahad lepas. Majlis dihadiri lebih daripada 20 orang ahli. Turut bersama ialah Mohd Khuzzan Abu Bakar dan Syed Hamid Ali, masing-masing selaku Setiausaha dan Ketua Bahagian.


Dalam ucapannya, Syed Hamid telah menunjukkan bahawa Parti Keadilan Rakyat atau keADILan adalah parti untuk hari ini dan masa depan. Oleh kerana itu, sewajarnyalah ia menjadi pilihan generasi muda.


“Orang-orang muda mesti sedar bahawa dunia ini adalah milik mereka. Masa depan orang muda harus ditentukan oleh mereka sendiri; bukan digenggam oleh segelintir manusia yang tamak haloba dan ketinggalan zaman seperti sekarang”.


Wakil AMK Negeri juga turut berucap.

Label:

2 Ulasan:

Blogger drbano berkata...

Congrtulation Hamid
Keep up and on the good of the masses.May Allah swt bless your good purpose.

Khamis, November 27, 2008 6:58:00 PG  
Blogger Melayu Mudah Lupa berkata...

dunia ini bukan lah milik kita.akan tetapi ia adalah milik ALLAH SWT.kita hanya menumpang disini.kita dijadikan adalah untuk beribadah kepada Nya.bukan untuk menahuru-harakan apa yang telah sedia aman.kita sebagai anak muda belum cukup ilmu untuk menentukan sesuatu tindakan itu betul atau pun salah tanpa mendapat tunjuk ajar daripada yang lebih tua.kalau takde yang tua,takde la yang muda,kalau takde yang lama takde la yang baru.jadi kalau nak buat sesuatu tindakan tu berfikirlah dahulu.jgn jadi seperti lembu yang ada otak tapi tak ade akal.

Isnin, Ogos 24, 2009 5:53:00 PTG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama